Werd zojuist gebeld, maar kon niet opnemen. Belde vlak erna terug, geen idee wie of welk bedrijf evt. mij gebeld zou hebben. Had 4 opties om te kiezen in het menu, ik koos maar voor 4 aangezien de rest nog minder van toepassing was op de situatie en er was geen 'blijf wachten voor een medewerker te spreken'-optie. Dus prima ik wacht, krijg ik een dame aan de lijn. WAT EEN B***H. Jezuuus ga even een jointje roken ofzo, jij bent niet lekker in je hoofd. Vooral dat ik in 3 seconden al doorhad wat voor types dit waren, namelijk zo'n louche spambedrijf.. Ik vroeg waarom ik was gebeld en de naam van de bedrijf. Beiden bleven nogal vaag. Ook dat ik vroeg wat het bedrijf nou eigenlijk deed, zegt ze 'vast lasten onderzoek'. Ook kon ze me niet vertellen waarom ik dus was gebeld precies, dus vroeg ze gegevens. Ik gaf met moeite mijn postcode waarbij ze na enige tijd met een naam kwam die niet de mijne is. Oftewel ze hebben op mijn postcode of de jouwe of iedereen, zoals elk outbound reclame callcenter, een hele waslijst om te bellen en zooi aan te verkondigen. CONCLUSIE.. UITSCHELDEN, OPHANGEN EN DOORGAAN MET JE LEVEN. OF NIET TERUGBELLEN TENZIJ JE EVEN WAT FRUSTRATIE KWIJT MOET :) ps. (DIT IS MIJN AANNAME SORRY HOOR ALS IK FOUT ZIT, NO HATE aan mensen die een taal niet beheersen, wel aan neppe s**t zoals dit bedrijf en deze reactie) Kees, je Nederlandse taal is hartstikke mooi enzo, echter ben je hoogstwaarschijnlijk geen Kees, maar van minder Hollandse komaf vanwege je typefouten. Je schrijft alsof je Nederlandse uitspraak niet juist is, of je bent deels dyslectisch etc. Allemaal oke, echter met het beeld wat ik van je bedrijf heb, geloof ik niet echt in je naam hier. Dus top, zo doorgaan met je neppe gedoe en geld aftroggelen van mensen via de telefoon ;)